• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 30 szám 10 (2020)

Megjelent: 2020-10-01

Teljes szám

Évf. 30 szám 10 (2020)

Tanulmány

A pedagógus professzió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus programok tükrében

Szivák Judit, Kálmán Orsolya, Pesti Csilla, Rapos Nóra, Vámos Ágnes (Szerző)

3-24

PDF

Harmadik csapás

A felsőoktatási felvételi ingadozásai – avagy az oktatáspolitika társadalomismeretének hiánya

Polónyi István (Szerző)

25-37

PDF

Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész).

A Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata

Kóródi Kitti, Jagodics Balázs, Szabó Éva (Szerző)

38-52

PDF

Szemle

ISKOLA – járvány idején

(Második rész)

Jakab György (Szerző)

53-64

PDF

A pszichológiai tőke fogalma, jelentősége és fejlesztési lehetőségei az iskolában

Szabó Renáta Krisztina, Fodor Szilvia (Szerző)

65-82

PDF

Az atipikus fejlődés alapvető kérdései

(1. rész)

Györkő Enikő (Szerző)

83-96

PDF

Kritika

Iskolai tudás, avagy a feltételek függő állapotai

A. Gergely András (Szerző)

97-105

PDF

Beck Zoltán a romológiáról

Forray R. Katalin (Szerző)

106-107

PDF

A kodályi zenepedagógia dimenziói

Lengyel Emese (Szerző)

108-110

PDF

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztő
Géczi János

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről