ISKOLA – járvány idején (Második rész)

Main Article Content

Jakab György

Absztrakt

Az írás a koronavírus (SARS-CoV-2) járvány nyomán bevezetett kényszerű iskolabezárások oktatási hatásait vizsgálja. Alapvető célja az, hogy felvázolja az első – tekinthető – jelenségek értelmezési kereteit, amelyek a későbbiekben segíthetik a tapasztalatok és tanulságok feldolgozását. A kutatás a következő területekre irányul: a digitális technika szerepe az oktatásban; az iskolai szelekció alakulása; a digitális pedagógiai kultúra fogalma; az oktatásirányítás szerepe; az érintettek viszonyának megváltozása.

Article Details

Hogyan kell idézni
Jakab, G. (2020). ISKOLA – járvány idején: (Második rész). Iskolakultúra, 30(10), 53–64. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/34135
Rovat
Szemle