• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 33 szám 7 (2023)

Megjelent: 2023-07-16

Teljes szám

Évf. 33 szám 7 (2023)

Tanulmány

A láthatatlan sebek gyógyítása

Gondolatok a háború által okozott krízishelyzetekről és azok iskolai feldolgozásának lehetőségeiről

Farkas Péter (Szerző)

3-18

PDF

A tantárgyi koncentráció szükségessége a testnevelés és a természettudomány tanítása során

Molnár Zsolt, Czebe Ádám (Szerző)

19-35

PDF

Szemle

A szolidaritás éve

Diákmozgalmak és tanári megmozdulások 2022-ben Magyarországon

Szabados Péter (Szerző)

36-54

PDF

Térbeli formaalkotó tevékenységek tanórai integrációjának előnyei és lehetőségei egy biológiatanár szemszögéből

Berkó Regina (Szerző)

55-71

PDF

Mire jó a gamifikáció?

A gamifikáció oktatási alkalmazásának nemzetközi tapasztalatai és a bevezetés első lépései

Kálmán Dóra, Fejes József Balázs (Szerző)

72-81

PDF

Különböző pedagógiai viselkedésminták három regényben

Pásztor Flóra, Szekeres Szabolcs, Szekeres Ágota (Szerző)

82-97

PDF

Kritika

Az intézményi szerepvállalás a hallgatók sportolási szokásaiban

Kovács Klára: Sportoló Campus – eredményes hallgató?

Kárándi Gergő (Szerző)

98-101

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben
    71
  • Az iskolához való viszony fogalmi értelmezéseinek összehasonlító vizsgálata
    54
  • Az érzelmi intelligencia és fejlesztése az iskolában – különös tekintettel a tehetséggondozásra
    53
  • A kiégés kialakulása és megelőzése
    32
  • Családi életre nevelés Magyarországon
    30

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről