• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 32 szám 12 (2022)

Megjelent: 2022-12-16

Teljes szám

Évf. 32 szám 12 (2022)

Tanulmány

Tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos hatékonyság- és szorongásérzete

Sebestyén Edmond, Tóth Edit (Szerző)

3-21

PDF

Államilag elismert nyelvvizsgák tudományos feldolgozottsága magyarországi alkalmazott nyelvészeti és pedagógiai szakfolyóiratokban

Kiszely Zoltán (Szerző)

22-40

PDF

Szemle

A ’szolidaritás’ fogalom jelenléte a hatvanas-hetvenes évek tanügyigazgatási és pedagógiai ideológiájában

Trencsényi László (Szerző)

41-56

PDF

Az ipar 4.0 kompetenciaigényeinek hatása az iskolarendszerű oktatásra

Kálmán Anikó, Kálmán Botond Géza (Szerző)

57-73

PDF

Az irodalomoktatás helyzete napjainkban az oktatáspolitikai döntések tükrében

Réti Júlia (Szerző)

74-88

PDF

A családi literáció szerepe rurális közegben élő diplomás családok olvasóvá nevelői habitusában

Néma Judit-Eszter (Szerző)

89-109

PDF

Kritika

Megregényesített filmek

A novelizáció elmélete és gyakorlata

Sághy Miklós (Szerző)

110-112

PDF

Melléklet

Iskolakultúra - Repertórium

XXXII. évfolyam, 2022

1-10

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • A szociális és az érzelmi kompetencia összetevőinek fejlesztésére irányuló néhány program a nemzetközi és a hazai gyakorlatban
    46
  • Az irodalomoktatás helyzete napjainkban az oktatáspolitikai döntések tükrében
    44
  • A szülői nevelési stílus : elméleti megközelítések és vizsgálati módszerek
    43
  • Stressz, coping és reziliencia korai serdülőkorban
    40
  • Művészeti nevelés, művészettel nevelés, művészetterápia
    36

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről