• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 32 szám 10 (2022)

Megjelent: 2022-10-03

Teljes szám

Évf. 32 szám 10 (2022)

Tanulmány

Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében

Bánfi Gréta, Korom Erzsébet (Szerző)

3-21

PDF

Hátrányos helyzetű térségekben tanuló általános iskolások távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjeire ható tényezők

Kovács Karolina Eszter, Mercz-Madarassy Kitti (Szerző)

22-44

PDF

A börtönoktatás hatékonyságának vizsgálata női fogvatartottak körében

Di Blasio Barbara, Ács-Bíró Adrienn (Szerző)

45-61

PDF

A szakértői autoritás korlátozására tett kísérletek a középiskolai tanárképzés területén az első világháborút követően

Garai Imre (Szerző)

62-76

PDF

Szemle

Pedagógusoktól elvárt ellenőrzési-értékelési feladatok

- egy kutatás tükrében

Bánné Mészáros Anikó (Szerző)

77-88

PDF

A fair play jelentéstartalmának és oktatásmódszertani lehetőségeinek vizsgálata török, kenyai és magyar testnevelő tanárok körében

Hideg Gabriella, Gülfem Sezen-Balcikanli, Ayşegül Gamze Ceren (Szerző)

89-103

PDF

Kritika

Újragondolt kötelezők

Lőrincz Andrea – Nagy Ádám: Égi megbízás – Az ember tragédiája

Manxhuka Afrodita (Szerző)

104-106

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az érzelmi intelligencia és fejlesztése az iskolában – különös tekintettel a tehetséggondozásra
    38
  • Hátrányos helyzet az új jogszabályi környezetben
    38
  • Egymás tükrében : Tóth Krisztina: A koravén cigány; Vörösmarty Mihály: A vén cigány
    28
  • Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
    23
  • A fair play jelentéstartalmának és oktatásmódszertani lehetőségeinek vizsgálata török, kenyai és magyar testnevelő tanárok körében
    20

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről