• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 31 szám 3 (2021)

Megjelent: 2021-03-01

Teljes szám

Évf. 31 szám 3 (2021)

Tanulmány

A szülői nevelési stílus összefüggése pszichológiai és egészségjellemzőkkel serdülő lányok körében

Obál Annabella, Hamvai Csaba, Merve Berk, Pikó Bettina (Szerző)

3-18

PDF

A típusképző kvalitatív tartalomelemzés politetikus terei a pedagógusok reflektív gondolkodásának feltárásában

Sántha Kálmán (Szerző)

19-29

PDF

Anya-, illetve idegen nyelvi szövegértés vizsgálata pedagógusok véleményének tükrében

Tary Blanka (Szerző)

30-50

PDF

Szemle

Az iskolai attitűd kutatásának kérdései: elméleti modellek és lehetséges mérőeszközök. Egy szisztematikus szakirodalmi áttekintés eredményei

Czető Krisztina (Szerző)

51-74

PDF

A klímaváltozás oktatása nemzetközi kutatások alapján: elméleti megközelítések, hatékony módszerek és tanulási eredmények

Jáger Borbála, Rausch Attila (Szerző)

75-92

PDF

Kritika

A "bullshitizáció" és az oktatás

David Graeber: Bullshit munkák

Bene Adrián (Szerző)

93-96

PDF

A tanulás tanulását befolyásoló tényezők

Habók Anita: A tanulás tanulása. A tanulás hatékonyságát befolyásoló tényezők

Magyar Andrea, Szénási Alíz (Szerző)

97-99

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az érzelmi intelligencia és fejlesztése az iskolában – különös tekintettel a tehetséggondozásra
    38
  • Hátrányos helyzet az új jogszabályi környezetben
    38
  • Egymás tükrében : Tóth Krisztina: A koravén cigány; Vörösmarty Mihály: A vén cigány
    28
  • Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
    23
  • A fair play jelentéstartalmának és oktatásmódszertani lehetőségeinek vizsgálata török, kenyai és magyar testnevelő tanárok körében
    20

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről