• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 31 szám 1 (2021)

Megjelent: 2021-01-01

Teljes szám

Évf. 31 szám 1 (2021)

Tanulmány

A felzárkóztatás nehézségei és támogatásának lehetőségei a gyengén teljesítő iskolákban

egy kérdőíves vizsgálat eredményei

Szabó Dóra Fanni, Tóth Edit, D. Molnár Éva (Szerző)

3-25

PDF

Hivatás- és pályamotivációs tényezők első éves óvodapedagógus hallgatók körében

Szontagh Pál (Szerző)

26-44

PDF

Csodafegyver vagy pótcselekvés?

A tanodamozgalom története és legitimációs kérdései

Szűcs Norbert, Fejes József Balázs (Szerző)

45-67

PDF

Szemle

Az ókor alkonya

A NAT 2020 és az új gimnáziumi történelemtankönyv ókori fejezeteinek elemzése

Grüll Tibor (Szerző)

68-85

PDF

Kiállítási kommunikáció elméleti hátterének elemzése az iskolai foglalkozások tükrében

Kuttner Ádám (Szerző)

86-98

PDF

Kritika

Miért kell végigülnünk unalmas órák sokaságát?

Halász Gábor és Fazekas Ágnes: A tudás keletkezése.

Varga Attila (Szerző)

99-103

PDF

Útmutató drámatanároknak

Bethlenfalvy Ádám: Dráma a tanteremben. Történetek cselekvő feldolgozása.

Hornok Máté (Szerző)

104-105

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az érzelmi intelligencia és fejlesztése az iskolában – különös tekintettel a tehetséggondozásra
    38
  • Hátrányos helyzet az új jogszabályi környezetben
    38
  • Egymás tükrében : Tóth Krisztina: A koravén cigány; Vörösmarty Mihály: A vén cigány
    28
  • Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
    23
  • A fair play jelentéstartalmának és oktatásmódszertani lehetőségeinek vizsgálata török, kenyai és magyar testnevelő tanárok körében
    20

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről