• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 30 szám 11 (2020)

Megjelent: 2020-11-02

Teljes szám

Évf. 30 szám 11 (2020)

Tanulmány

Fogyatékossággal élő hallgatók tanulmányi pályafutása a felsőoktatási adminisztratív adatok tükrében

Hrabéczy Anett, Pusztai Gabriella (Szerző)

3-23

PDF

Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész)

Az énhatékonyság kapcsolata egyéni jellemzőkkel, valamint a tanári munka egyes tényezőivel

Jagodics Balázs, Kóródi Kitti, Szabó Éva (Szerző)

24-43

PDF

Szemle

Pedagógusok egy fejlesztési program fókuszában

Turós Mátyás, Dorner László (Szerző)

44-69

PDF

Nem az iskolának, hanem az életnek tanulunk

Avagy a pszichológiai tőke és a vállalkozói kompetencia kapcsolata

Hornyák Andrea, Fodor Szilvia (Szerző)

70-94

PDF

Az atipikus fejlődés alapvető kérdései (2. rész)

Az atipikus fejlődést befolyásoló idegrendszeri fejlődési zavarok klinikai összefüggései

Györkő Enikő (Szerző)

95-107

PDF

Kritika

Terápiás stratégiák a művészeti oktatásban

Lisa Kay: Therapeutic Approaches in Art Education

Lengyel Zsanett (Szerző)

108-109

PDF

Feminizáció: ok vagy következmény?

Nóbik Attila:  A pedagógiai szaksajtó és a néptanítói szakmásodás a dualizmus korában

Mészáros Ádám (Szerző)

110-112

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az érzelmi intelligencia és fejlesztése az iskolában – különös tekintettel a tehetséggondozásra
    38
  • Hátrányos helyzet az új jogszabályi környezetben
    38
  • Egymás tükrében : Tóth Krisztina: A koravén cigány; Vörösmarty Mihály: A vén cigány
    28
  • Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
    23
  • A fair play jelentéstartalmának és oktatásmódszertani lehetőségeinek vizsgálata török, kenyai és magyar testnevelő tanárok körében
    20

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről