A trianguláció és az MTMM-mátrix kapcsolata a pedagógiai kutatásban

Main Article Content

Kálmán Sántha

Abstract

A tanulmány a kvalitatív kutatásmódszertan részterületeit kidolgozó cikkek sorába kíván illeszkedni. A kvalitatív metodológiai elvek problematikáján belül tárgyalja a trianguláció mint az érvényesség egyik biztosítékának lehetséges megjelenési formáit. Mindezt úgy teszi, hogy az MTMM-mátrix elemzésével elvi kapcsolatot keres a trianguláció és a mátrix logikai működése között, továbbá felhívja a figyelmet a validitás konvergens és divergens (diszkriminatív) aspektusára.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Sántha, K. (2010). A trianguláció és az MTMM-mátrix kapcsolata a pedagógiai kutatásban. Iskolakultúra, 20(7-8), 54–62. Retrieved from https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21036
Section
Articles