• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 30 szám 4-5 (2020)

Megjelent: 2020-05-04

Teljes szám

Évf. 30 szám 4-5 (2020)

Tanulmány

Lefelé az alagsorba

Polónyi István (Szerző)

3-19

PDF

Karaktererősségek az iskolában

Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók

Fodor Szilvia, Molnár Adrienn (Szerző)

20-39

PDF

Szövegértésre és szövegfeldolgozásra épülő képességfejlesztés megvalósítása online tanulási környezetben

Habók Anita, Magyar Andrea (Szerző)

40-48

PDF

Szemle

Úgy, mint a nagyok!

Kreatív workshop általános iskolásoknak

Horváth Daniella Dominika, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Cosovan Attila (Szerző)

49-66

PDF

Két magániskola a Horthy-korszakban

Esettanulmány

Mayer József (Szerző)

67-83

PDF

Hétvégi magyar iskolák és óvodák közelebbről: a Tel-Avivi Magyar Iskola és Óvoda

Vadász Viola (Szerző)

84-104

PDF

Kritika

Új utak a magyar nyelvtan tanításában

Jánk István (Szerző)

105-108

PDF

Habent sua fata libelli - A könyveknek is megvan a maguk sorsa

Fizel Natasa (Szerző)

109-110

PDF

A pályadöntések mesterei

D. Nagy Krisztina (Szerző)

111-113

PDF

Női (és férfi) testek egy 21. századi képnéző perspektívájából

Horváth Futó Hargita (Szerző)

114-117

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az érzelmi intelligencia és fejlesztése az iskolában – különös tekintettel a tehetséggondozásra
    38
  • Hátrányos helyzet az új jogszabályi környezetben
    38
  • Egymás tükrében : Tóth Krisztina: A koravén cigány; Vörösmarty Mihály: A vén cigány
    28
  • Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
    23
  • A fair play jelentéstartalmának és oktatásmódszertani lehetőségeinek vizsgálata török, kenyai és magyar testnevelő tanárok körében
    20

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről