• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 29 szám 10 (2019)

Megjelent: 2019-10-01

Teljes szám

Évf. 29 szám 10 (2019)

Tanulmány

Az ezredforduló pszichológiája II

Pléh Csaba (Szerző)

3-16

PDF

Az iskolához való viszony fogalmi értelmezéseinek összehasonlító vizsgálata

iskolai attitűd, jóllét és elköteleződés

Czető Krisztina (Szerző)

17-34

PDF

Írást segítő és gátló tényezők egyetemi hallgatók körében

Pintér Henriett, Molnár Pál (Szerző)

35-65

PDF

Változó attitűdök a szleng használatában

Parapatics Andrea (Szerző)

66-84

PDF

Labdarúgó akadémisták rekrutációjának és elégedettségének vizsgálata a fővárosi és a vidéki akadémiák tükrében

Rábai Dávid (Szerző)

85-97

PDF

Szemle

Mit kaphatunk a filozófiától és a pedagógiától?

Gondolatok a szellem bátorságáról és a lélek kiválóságáról

Karikó Sándor (Szerző)

98-109

PDF

Gyerekkirályfiak, beszélő állatok, csodálatos doktorok - életreform és gyermekirodalom

Trencsényi László (Szerző)

110-114

PDF

A Waldorf-pedagógia ismeretelméleti háttere és a Waldorf-iskolák szemlélete az infokommunikációs technológiával összefüggésben

Turós Mátyás (Szerző)

115-125

PDF

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztő
Géczi János

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről