• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 30 szám 9 (2020)

Megjelent: 2020-09-01

Teljes szám

Évf. 30 szám 9 (2020)

Tanulmány

A mesterpedagógus fokozat és a folyamatos szakmai fejlődés jellemzői óvodapedagógusok nézőpontjából

Kovács Ivett Judit, Szivák Judit, Czachesz Erzsébet (Szerző)

3-25

PDF

A matematikai gondolkodás fejlettségi szintje beilleszkedési, magatartási és tanulási nehézséggel küzdő 5–8. évfolyamos diákok körében

szakértői vélemények kvalitatív elemzése

Ökördi Réka, Molnár Gyöngyvér (Szerző)

26-44

PDF

A reflektív naplók alkalmazásának lehetőségei a tanárképzésben

Gulya Nikoletta, Szivák Judit, Fehérvári Anikó (Szerző)

45-63

PDF

körkép: oktatás járvány idején

ISKOLA - járvány idején (1. rész)

Jakab György (Szerző)

64-76

PDF

Digitális átállás – az első hét tapasztalatai

Fekete Mariann (Szerző)

77-95

PDF

Karanténpedagógia a magyar közoktatásban

A digitális oktatásra történő átállás eddigi tapasztalatairól

Fekete Tamás, Porkoláb Ádám (Szerző)

96-112

PDF

Kritika

A kontextus folytonosságának jegyében

Az újvidéki Tanulmányok 2020/1. számáról

Czini Zoltán (Szerző)

113-115

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az érzelmi intelligencia és fejlesztése az iskolában – különös tekintettel a tehetséggondozásra
    38
  • Hátrányos helyzet az új jogszabályi környezetben
    38
  • Egymás tükrében : Tóth Krisztina: A koravén cigány; Vörösmarty Mihály: A vén cigány
    28
  • Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
    23
  • A fair play jelentéstartalmának és oktatásmódszertani lehetőségeinek vizsgálata török, kenyai és magyar testnevelő tanárok körében
    20

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről