Táblagépek alkalmazása az oktatásban: tanári tapasztalatok

Main Article Content

Lajos Kis-Tóth
László Borbás
Andrea Kárpáti

Absztrakt

Az újmédia a 20. század technológiai forradalmának talaján, a média alkotás és fogyasztás új módjait alakítja ki. A korszerű média környezet dinamikus: az internet-alapú televízióműsor bárhonnan követhető, az interaktív programokba mobil eszközökkel az internetelérés függvényében akár egy tanórán is bekapcsolódhatunk. A fájlmegosztók lehetővé teszik oktatási anyagaink gyors terjesztését, a 3D és a hologramos televízió a tudományos vizualizáció új lehetőségeit nyitja meg, s ezzel a természettudományos oktatás számára is izgalmas lehetőségeket teremt (Lister, Dovey, Giddings, Grant és Kelly, 2009). A tabletek, okos telefonok jelentősen kitágítják az oktatási lehetőségeinket, hiszen a képzés színterévé tehetik a természeti környezetet, a múzeumot vagy egy gyárat.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Kis-Tóth, L., Borbás, L., & Kárpáti, A. (2014). Táblagépek alkalmazása az oktatásban: tanári tapasztalatok. Iskolakultúra, 24(9), 50–71. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21559
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek