Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz

Main Article Content

Andrea Kárpáti

Absztrakt

Az információs és kommunikációs technológiák (IKT) iskolai megjelenése világszerte a számítógépek kiszállításával kezdődött, az oktatásban feltehetőleg használható szoftverek közreadásával és az oktatási internethálózatok kiépítésével folytatódott, és csak negyedik szakaszában jutott el a leglényegesebb szereplők, a pedagógusok képzésének megszervezéséig. Úgy tűnik, az oktatáspolitikusok reménykedtek abban, hogy a fiatalok között népszerű, a munka világában nélkülözhetetlen kultúra önmagától utat talál az oktatókhoz, s trójai faló módjára új oktatási módszereket juttat be az iskola hagyományőrző falai közé.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Kárpáti, A. (2007). Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz. Iskolakultúra, 17(4), 3–7. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20608
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek