• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 29 szám 4-5 (2019)

Megjelent: 2019-05-01

Teljes szám

Évf. 29 szám 4-5 (2019)

Konferencia

A feladatmegosztás a diszruptív technológiák világában

Csaba Pléh (Szerző)

3-15

PDF

A diagnosztikus mérési rendszer technológiai keretei: az eDia online platform

Gyöngyvér Molnár, Benő Csapó (Szerző)

16-32

PDF

Irodalomértés és kreatív szövegfeldolgozás a digitális magyarórán

Zsuzsa Gonda, Gábor Tamás Molnár (Szerző)

33-49

PDF

A kreativitás fejlesztése digitális eszközökkel támogatott tanulási környezetben: Mit üzennek a kutatások az osztályterem számára és mikor hallgatnak?

Enikő Orsolya Bereczki (Szerző)

50-70

PDF

Tanulói kreativitás fejlesztése digitális történetmesélés segítségével

Anita Lanszki (Szerző)

71-85

PDF

Digitális kreativitás – a vizuális és informatikai kultúra szinergiája

Andrea Kárpáti, Angelika Nagy (Szerző)

86-98

PDF

A digitális környezet következményei és lehetőségei kisgyermekkorban

András Lénárd (Szerző)

99-114

PDF

Kritika

„Rögös út vezet a csillagokig”, avagy reziliensígéretek a felsőoktatás útvesztőiben

Cintia Csók (Szerző)

115-118

PDF

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztő
Géczi János

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről