Hogyan valósulhat meg az inkluzív nevelés az autizmus spektrum zavarokkal élők számára? Carrington, S., Saggers, B., Harper-Hill, K. & Whelan, M.: Supporting Students on the Autism Spectrum in Inclusive Schools – A Practical Guide to Implementing Evidence-Based Approaches.

Main Article Content

Bettina Trixler
Henriette Pusztafalvi

Abstract

Carrington, S., Saggers, B., Harper-Hill, K. & Whelan, M. (2021). Supporting Students on the Autism Spectrum in Inclusive Schools – A Practical Guide to Implementing Evidence-Based Approaches. Routledge.
DOI: 10.4324/9781003049036

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Trixler, B., & Pusztafalvi, H. (2023). Hogyan valósulhat meg az inkluzív nevelés az autizmus spektrum zavarokkal élők számára? Carrington, S., Saggers, B., Harper-Hill, K. & Whelan, M.: Supporting Students on the Autism Spectrum in Inclusive Schools – A Practical Guide to Implementing Evidence-Based Approaches. Iskolakultúra, 33(11), 105–107. Retrieved from https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/44599
Section
Kritika