Tanulási nehézséggel küzdő gyermek fejlesztése

Main Article Content

Karolina Tóth

Abstract

Minden gyermek egyedi, megismételhetetlen és különleges. Képességeik egyedi módon és eltérő ütemben fejlődnek. Vannak olyanok, akik minden lépcsőfokot problémamentesen vesznek, vannak, akik egyet-kettőt átugranak, és olyanok is, akik láthatóan szenvednek. Sajnos a szülőknek sokszor fel sem tűnik, hogy valamiben lemarad a gyermekük, hiszen manapság egyre kevesebb idő jut a beszélgetésre, a közös kirándulásokra, játékokra, az esti mesére. Ezért a családban sokszor észre sem veszik, ha a gyermek túl keveset beszél, nem szeret a szabadban játszani, ügyetlenül mászik, ugrál, vagy meg sem tudja fogni a ceruzát, hogy rajzoljon, színezzen.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Tóth, K. (2011). Tanulási nehézséggel küzdő gyermek fejlesztése. Iskolakultúra, 21(2-3), 3–16. Retrieved from https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21123
Section
Articles