A tanulási stílus vizsgálata budapesti középiskolás tanulók körében

Main Article Content

Péter Tóth

Abstract

A tanulással kapcsolatos kognitív komponensek – mint amilyen a tanulási stílus is – vizsgálata az elmúlt 10-15 évben került a pedagógiai kutatások fókuszába. Ennek hátterében nyilvánvalóan az áll, hogy a gyakorlati pedagógia naponta szembesül az osztálybeli egyéni különbségek egyre jelentősebb mértékével, keresve a probléma megoldására leginkább alkalmas tanítási és tanulási stratégiákat. E tanulmány budapesti középiskolás diákok tanulási stílusának vizsgálata során kapott eredményeket mutatja be

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Tóth, P. (2009). A tanulási stílus vizsgálata budapesti középiskolás tanulók körében. Iskolakultúra, 19(7-8), 36–54. Retrieved from https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20872
Section
Articles