Gondolkodásfejlesztés informatika órán

Main Article Content

Péter Tóth

Absztrakt

Az informatika tantárgy mindössze 15–20 éves múltra tekint vissza a közoktatásban. Ennek a tartalmában is folyamatosan változó tantárgynak a hatékony tanításához tantárgy-specifikus módszertani megközelítésre van szükség. Jelen munka keretei között néhány olyan módszer példákkal illusztrált bemutatására kerül sor, amelyek alkalmasnak tűnnek a tantervi célkitűzések között kiemelt szerepet játszó tanulói gondolkodás fejlesztésére. Ezen kívül bemutatjuk a problémamegoldás egy komplex megközelítésmódját, valamint a tudás és a képesség viszonyát is.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Tóth, P. (2007). Gondolkodásfejlesztés informatika órán. Iskolakultúra, 17(6-7), 47–65. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20641
Rovat
Cikkek