A fizikatanítás hatékonysága

Main Article Content

Katalin Radnóti

Abstract

A lap hasábjain már több írásunk jelent meg a fizika oktatásával kapcsolatban. Vizsgáltuk a tantárgy általános iskolai és középiskolai helyzetét, az oktatás feltételeit, a tanárok oktatási módszereit, a taneszközök helyzetét, a tantárgy kedveltségét és az óraszámok alakulását az utóbbi évtizedekben. Jelen tanulmányunkban azt mutatjuk be, hogy azok a diákok, akiknek felsőfokú tanulmányaik során valamilyen mértékben szükségük van fizikai jellegű ismeretekre, mennyire vannak tisztában a fizikában tanultakkal, milyen mértékben képesek a közoktatás során megszerzett tudásukat alkalmazni.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Radnóti, K. (2008). A fizikatanítás hatékonysága. Iskolakultúra, 18(3-4), 79–87. Retrieved from https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20732
Section
Articles