• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 30 szám 8 (2020)

Megjelent: 2020-08-02

Teljes szám

Évf. 30 szám 8 (2020)

Tematikus blokk

A tanulói lemorzsolódás empirikus vizsgálata

– elméleti és módszertani keretek

Fehérvári Anikó, Magyar Éva, Széll Krisztián (Szerző)

3-20

PDF

Iskolai kötődés, iskolai klíma diák és pedagógus szemmel

Széll Krisztián, Szabó Lilla, Fehérvári Anikó (Szerző)

21-40

PDF

Osztálytermi tanulási környezet vizsgálata

Tókos Katalin, Rapos Nóra, Szivák Judit, Lénárd Sándor, T. Kárász Judit (Szerző)

41-61

PDF

A lemorzsolódás egyéni és kontextuális tényezői

Paksi Borbála, Széll Krisztián, Magyar Éva, Fehérvári Anikó (Szerző)

62-81

PDF

Tanulmány

Kutatási készségek fejlesztése digitálisjáték-alapú tanulással tantárgyi tartalmon

Bónus Lilla, Nagy Lászlóné (Szerző)

82-96

PDF

Szemle

Imre Sándor a köztisztviselői munka párt- és felekezeti elfogultságtól való mentességének szükségességéről s az egyetemi autonómiáról 1924-ben

Donáth Péter (Szerző)

97-116

PDF

"Írd tovább!" Kommentárok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez

Ötletek a továbbíráshoz 11-12-es diákok számára

Cserjés Katalin (Szerző)

117-124

PDF

Kritika

A tanítás-tanulás megváltoztatása az adatokon alapuló döntéshozatalon keresztül

Sebestyén Edmond (Szerző)

125-127

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az érzelmi intelligencia és fejlesztése az iskolában – különös tekintettel a tehetséggondozásra
    38
  • Hátrányos helyzet az új jogszabályi környezetben
    38
  • Egymás tükrében : Tóth Krisztina: A koravén cigány; Vörösmarty Mihály: A vén cigány
    28
  • Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
    23
  • A fair play jelentéstartalmának és oktatásmódszertani lehetőségeinek vizsgálata török, kenyai és magyar testnevelő tanárok körében
    20

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről