• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 16 szám 12 (2006)

Megjelent: 2006-01-01

Teljes szám

Évf. 16 szám 12 (2006)

Cikkek

Adalékok a szegregáció és az iskolai eredményesség összefüggéséhez

György Mártonfi (Szerző)

28-42

PDF

A Rasch-modell alkalmazása a társadalomtudományi kutatásokban

Gyöngyvér Molnár (Szerző)

99-113

PDF

Többcélú kistérségi társulások : közoktatási hangsúlyokkal

Katalin Kovács, Monika Mária Váradi (Szerző)

3-14

PDF

Tudatosság és metakogníció viszonya : az ezredforduló interdiszciplináris megközelítései

Csaba Csíkos (Szerző)

69-82

PDF

Dr. Philip Zimbardo és Dr. Klaus Thon : a Stanfordi Börtön Kísérlettől a valóságshow-ig

Attila Kim (Szerző)

133-142

PDF

Középiskolások iskolázási útjai a kilencvenes években

Anna Imre (Szerző)

43-55

PDF

Angol szakos hallgatók nyelvtanulási motivációja : egy interjú-vizsgálat tanulságai

Adrienn Menyhárt, Judit Kormos (Szerző)

114-125

PDF

Együtt nevelés vagy külön nevelés? : dilemmák a másság ellátásában Európában

Zsuzsanna Vajda, Monika Sujbert (Szerző)

15-27

PDF

A korrekt értékelés alapjai

József Nagy (Szerző)

83-98

PDF

Kortárs klasszikusok

Éva Asztalos (Szerző)

143-146

PDF

Iskolakultúra : repertórium XVI. évfolyam, 2006

János Géczi (Szerző)

1-7

PDF

Fiatal szakmunkások karrierútja

Zoltán Györgyi (Szerző)

56-68

PDF

Az írás és olvasás rítusai – irodalmi tartamgyakorlatok

István Berszán (Szerző)

126-132

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az értelmezés változatai : Örkény István: ,Meddig él egy fa?'
    2027
  • Értékek a Rick és Morty című animációs sorozatban
    79
  • Kognitív Profil Teszt
    36
  • Az érzelmi intelligencia és fejlesztése az iskolában – különös tekintettel a tehetséggondozásra
    33
  • Tendenciák a pedagógiai innovációk eredménytelensége mögött
    33

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről