Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése

Main Article Content

Gabriella Zentai
Margit Fazekasné Fenyvesi
Krisztián Józsa

Absztrakt

Tanulmányunkban a rendszerező képesség fejlődési folyamatát hasonlítjuk össze átlagosan fejlődő és tanulásban akadályozott tanulók populációján. Vizsgálatunkban 4–13 éves gyermekek vettek részt, összesen közel 12 000 fő. A többségi és a tanulásban akadályozott tanulók fejlődésének összehasonlítása egyrészt a képességfejlesztéshez nyújt nélkülözhetetlen alapot, másrészt az integráció problémaköréhez ad további mérlegelési szempontokat.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Zentai, G., Fazekasné Fenyvesi, M., & Józsa, K. (2013). Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése. Iskolakultúra, 23(11), 131–145. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21449
Rovat
Cikkek