A közoktatás megújításának koncepcionális kérdései

Main Article Content

József Nagy

Absztrakt

Ez az írás az Oktatási Kerekasztal számára készült vitaanyag. Mivel közoktatási rendszerünk jövőjéről van szó, a koncepcionális jelentőségű kérdések megismerése és megfontolása szélesebb nyilvánosságot érdemel. A közoktatás alapfunkciója a 0–18 éves felnövekvő generációk fejlődésének segítése, hogy a változásokhoz alkalmazkodva képesek legyenek a társadalom hasznos tagjaként boldogulni. Az elmúlt negyedszázad minden nemzetközi mérése, megbízható hazai felmérése, kutatása azt mutatja, hogy a közoktatás, a szakképzés eredményessége, az esélyegyenlőség érvényesülése nem javult, hanem romlott, ezért az alapfunkció egyre kevésbé teljesül.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Nagy, J. (2008). A közoktatás megújításának koncepcionális kérdései. Iskolakultúra, 18(3-4), 31–38. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20727
Rovat
Cikkek