Doktori kutatások a Pető Intézetben

Main Article Content

Zsófia Horváthné Kállay
Zsófia Nádasi
Franciska Gál
Erika Kolumbán
Andrea Benyovszky

Abstract

Pető András a mozgássérülést agyi összerendezési zavarként fogta fel, és azt tanulással befolyásolhatónak tartotta. Módszerének lényege olyan holisztikus szemlélet, melynek bázisa a komplex személyiségfejlesztés, ami a kondukción alapuló tanulással a sérült személy aktivitását biztosítja. Korunk kihívásai arra ösztönöznek bennünket, hogy a konduktív pedagógia létjogosultságát és eredményességét, változásra való képességét és erősségeit ne csak tapasztalati eszközökkel, hanem tudományosan alátámasztott pedagógiai vizsgálatokkal is bizonyítsuk. Mindezekért fontosnak tartjuk, hogy az ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola Programján doktoranduszaink folyamatban lévő kutatásait bemutassuk.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Horváthné Kállay, Z., Nádasi, Z., Gál, F., Kolumbán, E., & Benyovszky, A. (2012). Doktori kutatások a Pető Intézetben. Iskolakultúra, 22(4), 20–34. Retrieved from https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21256
Section
Articles