A társadalmi tőke és az iskola

Main Article Content

Andrea Bordás

Abstract

Pusztai Gabriella A társadalmi tőke és az iskola címet viselő új könyve a nevelésszociológiában rendkívül kiterjedt irodalommal rendelkező fogalomnak, a társadalmi tőkének az iskolai környezetben betöltött szerepével foglalkozik. Ennek aktualitását biztosítja az a tény, hogy az Európai Unió tulajdonképpen a társadalmi tőkén alapuló demokratikus rendre épül, ahol a jól működő, pozitív értékszemlélettel rendelkező, a közösségi történésekért és az egyéni sorsokért egyaránt felelősséget vállaló, erős civil szféra a társadalom mozgatórugója, s az iskola kitüntetett helyet foglal el a társadalmi normák interiorizálásában.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Bordás, A. (2010). A társadalmi tőke és az iskola. Iskolakultúra, 20(1), 145–146. Retrieved from https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20965
Section
Articles