Grimm-mesék a pedagógiai folyamatban

Main Article Content

Magdolna Palláné Szénási

Abstract

A páratlan kulturális értéket képviselő Grimm-mesekincs alkalmazásának mértéke a német nyelv tanítási-tanulási folyamatában megítélésünk szerint messze elmarad a kívánatostól. A jelen írással e negatív jelenség okainak feltárásához, az értékvesztéssel járó folyamat megállításához és visszafordításához kívánunk hozzájárulni. Az alábbiakban megkíséreljük bemutatni a Grimm-mese ellenes nézetek kialakulásának, fennmaradásának és terjedésének okait, körülményeit és elvégezzük a pozitív ellenvélemények felsorakoztatását.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Palláné Szénási, M. (2010). Grimm-mesék a pedagógiai folyamatban. Iskolakultúra, 20(1), 131–144. Retrieved from https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20964
Section
Articles