Az attitűdök forradalma

Main Article Content

Vilmos Vass

Abstract

„Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós attitűdök, kedvtelések és ellenszenvek gyakran sokkal fontosabbak, mint a nyelvtanórák, földrajzórák vagy a megtanult történelmi tények. Mert alapvetően ezek az attitűdök számítanak később.” (Dewey, 1938) John Dewey fenti gondolatai többször eszembe jutottak, miközben Knausz Imre A kompetencia szerkezete és a kompetencia-alapú oktatás című tanulmányát olvastam. Magas színvonalú, gondolatébresztő munka. A szerző számos megállapításával magam is egyetértek, néhány ponton azonban eltér a véleményünk.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Vass, V. (2009). Az attitűdök forradalma. Iskolakultúra, 19(7-8), 84–86. Retrieved from https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20875
Section
Articles