Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden

Main Article Content

Éva Czédliné Bárkányi
István Szalay
Endre Vármonostory
Mónika Bagota

Abstract

E tanulmány célja a szegedi tanító szakos hallgatók matematika képzéséhez készülő értékelési rendszer kidolgozásához összeállított tantárgyi tesztek eredményeinek bemutatása. Azt vizsgálja, mennyire képesek a hallgatók elsajátítani az új típusú, kompetenciákra épülő tananyagot, hogyan képesek ismereteik transzferére, rendelkeznek-e a feladatok sikeres megoldásához szükséges rutinokkal.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Czédliné Bárkányi, Éva, Szalay, I., Vármonostory, E., & Bagota, M. (2008). Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden. Iskolakultúra, 18(9-10), 39–46. Retrieved from https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20782
Section
Articles