• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 25 szám 11 (2015)

Megjelent: 2015-11-02

Teljes szám

Évf. 25 szám 11 (2015)

Cikkek

A kutatásalapú tanárképzés : nemzetközi tendenciák és magyarországi lehetőségek

Benő Csapó (Szerző)

3-16

PDF

A szabad művészetektől az új tudományok házáig

Noémi Janek (Szerző)

128-130

PDF

Egészség, öröm és testmozgás a szabadban

Attila Szabó, Margit Borkovits (Szerző)

121-127

PDF

Sajátos nevelési igényű gyermekek az iskolarendszerben, inkluzív nevelés

Ágnes Tóth-Szerecz (Szerző)

115-120

PDF

Diszkalkulia és nyelvtanulás

Júlia Czenner (Szerző)

103-114

PDF

Az interneten eltöltött idő és a problémás használat háttértényezőinek vizsgálata fiatalok körében

Dóra Katalin Prievara, Bettina Pikó (Szerző)

90-102

PDF

Az iskolában elsajátított írott nyelvi norma presztízse az internetes kommunikációban

Ádám Porkoláb (Szerző)

75-89

PDF

A digitális kotta mint digitális tananyag

Norbert Szabó (Szerző)

53-74

PDF

A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként

László Kojanitz (Szerző)

44-52

PDF

Tanárképzés Németországban

Anita Habók (Szerző)

29-43

PDF

Tanárképzés Finnországban

Enikő Bús (Szerző)

17-28

PDF

Egy rejtett világ fölfedezése – bevezetés a társasnyelvészetbe

Balázs Sinkovics (Szerző)

131-133

PDF

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztő
Géczi János

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről