• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 24 szám 2 (2014)

Megjelent: 2014-02-03

Teljes szám

Évf. 24 szám 2 (2014)

Cikkek

Húsz év köz- és felsőoktatásáról, körkép

Géza Sáska (Szerző)

3-18

PDF

A kiskamaszok és szüleik vélekedése a szülő-gyermek viszonyról

Noémi Kis, Krisztián Józsa (Szerző)

19-33

PDF

Részvételi célok és akadályok a felnőtt és idős hallgatók körében

Zoltán Tőzsér (Szerző)

34-43

PDF

A korrupcióellenes pszichológiai beavatkozás

Majstorović Nebojša (Szerző)

44-54

PDF

A könyv útja "a néphez" : hatalmi attitűdök és olvasási szokások a 20. századi Magyarországon

Ákos Bartha (Szerző)

55-65

PDF

A közösségi média és a társadalmi mozgalmak

Márton Pál Iványi (Szerző)

66-76

PDF

Vámbéry Ármin és a török-magyar nyelvcsere : Vámbéry mint nyelvész

Klára Sándor (Szerző)

77-86

PDF

A szociolingvisztikai megközelítésmód érvényesítési problémái a közoktatásban

Ádám Porkoláb (Szerző)

87-94

PDF

Pekingi egyetemi hallgatók magyarnyelv-tanulási motivációiról

Guo Xiaojing (Szerző)

95-103

PDF

Gondolatok Mednyánszky festészetéről Markója Csilla könyve kapcsán

Andrea Bencéné Fekete (Szerző)

104-109

PDF

A Rasch-modell elmélete és gyakorlati alkalmazása a társadalomtudományi kutatásokban – egy kézikönyv bemutatása

László Kinyó, Katinka Dancs (Szerző)

109-112

PDF

Erkölcstan, avagy a bölcsesség és tisztesség építőkövei fiataloknak

Andrea Bencéné Fekete (Szerző)

112-116

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az interkulturális kapcsolatok és az idegen nyelvi motiváció összefüggései : egy interjúkutatás eredményei
    14
  • Idegen nyelvek oktatása Hollandiában
    14
  • A tudatos jelenlét öt aspektusának mérésére alkalmas kérdőív (FFMQ-24) hazai adaptációja és 10. évfolyamos tanulók körében végzett előméréseinek eredményei
    14
  • Ki szeret iskolába járni? : az iskolai kötődés, a motiváció, az énhatékonyság és a tanulmányifelelősség-vállalás vizsgálata
    13
  • Művészeti nevelés, művészettel nevelés, művészetterápia
    13

Keywords

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről