• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 12 szám 9 (2002)

Megjelent: 2002-01-01

Teljes szám

Évf. 12 szám 9 (2002)

Cikkek

A műfajok és a kontextus szerepe a szövegmegértésben és a jelentéskonstrukcióban

Erzsébet Cs. Czachesz (Szerző)

43-52

PDF

Egy tudós hályogkovács esete a magyartanítás elfedett válságával

László Arató (Szerző)

103-110

PDF

A tanterem és berendezésének története

András Németh (Szerző)

17-28

PDF

Új törekvések a humán tárgyak tanításában

Lajos Sipos (Szerző)

80-86

PDF

Kvalitatív szemléletű kutatásokról (Szabolcs Éva: Kvalitatív kutatási metodológia a pedagógiában)

Nikolov Marianne (Szerző)

117-118

PDF

Tabló vagy példabeszéd? : történelmi parabolák a hetvenes évek magyar filmművészetében

Gábor Gelencsér (Szerző)

53-65

PDF

A hagyomány-alapú társadalomról

Mihály Hoppál (Szerző)

111-114

PDF

Új paradigma a felnőttoktatás elméletében?

Éva Feketéné Szakos (Szerző)

29-42

PDF

Műveltség és autonómia

Imre Knausz (Szerző)

87-102

PDF

Satöbbi

Iskolakultúra (Szerző)

119-120

PDF

Az önszabályozó tanulás

Éva Molnár (Szerző)

3-16

PDF

Múltrontás és jövőképzés : mítosz és történelem a gyerekember-filmekben

Iván Győrffy (Szerző)

66-79

PDF

Drámapedagógia a magyar felsőoktatásban

Erik Szauder (Szerző)

114-116

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az interkulturális kapcsolatok és az idegen nyelvi motiváció összefüggései : egy interjúkutatás eredményei
    14
  • Idegen nyelvek oktatása Hollandiában
    14
  • A tudatos jelenlét öt aspektusának mérésére alkalmas kérdőív (FFMQ-24) hazai adaptációja és 10. évfolyamos tanulók körében végzett előméréseinek eredményei
    14
  • Ki szeret iskolába járni? : az iskolai kötődés, a motiváció, az énhatékonyság és a tanulmányifelelősség-vállalás vizsgálata
    13
  • Művészeti nevelés, művészettel nevelés, művészetterápia
    13

Keywords

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről