• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 10 szám 11 (2000)

Megjelent: 2000-01-01

Teljes szám

Évf. 10 szám 11 (2000)

Cikkek

A maratoni reform (2. rész)

Zoltán Báthory (Szerző)

3-26

PDF

A jelent meghatározó múlt - analitikus drámák

László Arató (Szerző)

27-37

PDF

Hűnek maradni az irodalomhoz : Jorge Luis Borges

Péter Sebő (Szerző)

38-45

PDF

A paradigmaváltás dilemmái a középfokú magyartanításban

Balázs Éliás (Szerző)

46-49

PDF

Az iskolai teljesítmények szociokulturális megközelítése

Terézia Reisz (Szerző)

50-62

PDF

A pannonhalmi olasz gimnázium

Tamás Pelles (Szerző)

63-70

PDF

Egy versolvasás dinamizmusa : Pilinszky János: Introitusz

Edit Farkas (Szerző)

70-74

PDF

Az emberi erőforrás : képzési stratégia Pécsett

Béla Krisztián (Szerző)

74-83

PDF

Könyvtárszoba a hálózaton : a Szegedi Egyetemi Könyvtár régi könyveinek feldolgozása Corvina-rendszerben

Katalin Keveházi (Szerző)

83-87

PDF

A roma-pedagógia előzményei és jelene

Éva Makai, László Trencsényi (Szerző)

87-92

PDF

Tankönyvügyünk - történeti és nemzetközi összehasonlítások tükrében

János Karlovitz (Szerző)

93-102

PDF

A kétnyelvű gyermek

Éva Lizakovszky (Szerző)

103-106

PDF

Az emberi minőség esélyei

Alice Fáyné Dombi (Szerző)

106-107

PDF

Elmélet a gyakorlatban

Tamás Halmai (Szerző)

107-110

PDF

A színház szerepe

Eszter Somorjai (Szerző)

111-113

PDF

A Petőfi-értés lehetséges útjai

Lajos Török (Szerző)

113-117

PDF

Satöbbi

Iskolakultúra (Szerző)

118-120

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Kognitív Profil Teszt
    18
  • A digitális környezet következményei és lehetőségei kisgyermekkorban
    16
  • Hallgatói lemorzsolódás a felsőoktatásban: elméleti, magyarázati utak és kutatási eredmények összefoglalása
    16
  • A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében
    13
  • A pedagógus-diák közötti kötődés jellemzése egy hazai vizsgálat tükrében
    13

Keywords

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről