Doktori kutatások a Pető Intézetben

Main Article Content

Zsófia Horváthné Kállay
Zsófia Nádasi
Franciska Gál
Erika Kolumbán
Andrea Benyovszky

Absztrakt

Pető András a mozgássérülést agyi összerendezési zavarként fogta fel, és azt tanulással befolyásolhatónak tartotta. Módszerének lényege olyan holisztikus szemlélet, melynek bázisa a komplex személyiségfejlesztés, ami a kondukción alapuló tanulással a sérült személy aktivitását biztosítja. Korunk kihívásai arra ösztönöznek bennünket, hogy a konduktív pedagógia létjogosultságát és eredményességét, változásra való képességét és erősségeit ne csak tapasztalati eszközökkel, hanem tudományosan alátámasztott pedagógiai vizsgálatokkal is bizonyítsuk. Mindezekért fontosnak tartjuk, hogy az ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola Programján doktoranduszaink folyamatban lévő kutatásait bemutassuk.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Horváthné Kállay, Z., Nádasi, Z., Gál, F., Kolumbán, E., & Benyovszky, A. (2012). Doktori kutatások a Pető Intézetben. Iskolakultúra, 22(4), 20–34. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21256
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek