Magyar és német nyelvű történelem tankönyvek kvantitatív tankönyvanalízise : 'az ókori Hellász'

Main Article Content

Ágnes F. Dárdai

Absztrakt

Kutatócsoportunk (1) három német nyelvű (közülük egy osztrák, kettő német) és két magyar történelem tankönyv összehasonlító elemzésére vállalkozott, azt remélve, hogy a különböző pedagógiai-diadaktikai tankönyvfelfogások mögött esetleg általánosítható törvényszerűségekre, sajátos tankönyvszerzői megoldásokra bukkanunk.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
F. Dárdai, Ágnes. (2006). Magyar és német nyelvű történelem tankönyvek kvantitatív tankönyvanalízise : ’az ókori Hellász’. Iskolakultúra, 16(2), 26–32. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20387
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek