"Írd tovább!" Kommentárok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez Ötletek a továbbíráshoz 11-12-es diákok számára

Fő cikk tartalom

Cserjés Katalin

Absztrakt

Amit e lapokon „jó gyakorlatként” be szeretnék mutatni, a logikus, következetes, tiszta gondolkodáson s helyesen feltett kérdéseken alapuló, fegyelmezett, lépésekben előrehaladó műmegközelítési kísérletre kíván példa lenni. S céljául tűzi ki a kedvcsináló kalandosságot, ha akarom, meglepetést, meghökkentést is. Nemes játék, megnyitás és belé-hatolás egy félbehagyott szövegbe, melynek szerzői megoldása VALÓBAN nincsen (ott áll több mint 30 esztendeje egy hagyatéki paksamétában, és folytatásra/folytatójára vár).


Ottlik tanácsát fogadjuk el, mikor így merészkedünk: „Csinálj vele, amit akarsz, édes Öregem!

Cikk részletek

Hogyan kell idézni
Cserjés, K. (2020). "Írd tovább!" Kommentárok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez. Iskolakultúra, 30(8), 117-124. Elérés forrás http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/33487
Folyóirat szám
Rovat
Szemle