• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 15 szám 9 (2005)

Megjelent: 2005-01-01

Teljes szám

Évf. 15 szám 9 (2005)

Cikkek

A vallás és a reformpedagógia bensőséges kapcsolata : a reformpedagógia transzcendens dimenziói, 1880–1950

Meike Sophia Baader (Szerző)

28-37

PDF

Magyar nyelv és irodalom tankönyvek elemzései I.

Zoltán Kerber (Szerző)

97-124

PDF

Közelítések, távlatok

Tamás Halmai (Szerző)

149-150

PDF

Rousseau gyermekszemlélete és a "fekete pedagógia"

Béla Pukánszky (Szerző)

3-16

PDF

Egy érettségi tárgya, egy tárgy érettsége : mozgóképkultúra és médiaismeret

Beáta Horváth (Szerző)

71-78

PDF

Tankönyvanalízisek

László Kojanitz (Szerző)

135-143

PDF

A reformpedagógia vallásos dimenziói

Ferenc Pálvölgyi (Szerző)

38-49

PDF

Rousseau-kép a 19. századi neveléstörténeti tankönyvekben

Attila Nóbik (Szerző)

125-131

PDF

Az etnológia új útjai

Ádám Kolozsi (Szerző)

150-154

PDF

A gyermek évszázada javított változatban : az Ellen Key-recepció újraértelmezése

Juliane Jakobi (Szerző)

17-27

PDF

A régi és az új középszintű matematika érettségi vizsga összehasonlítása

Erika Rójáné Oláh (Szerző)

79-96

PDF

Régi tankönyvek mustrája a Széchényi Könyvtárban

György Mikonya (Szerző)

144-148

PDF

A modern magyar iskolarendszer kialakulása a nemzetközi intézményfejlődési és recepciós folyamatok tükrében

András Németh (Szerző)

50-70

PDF

Tipográfiai analfabétizmus

Henrik Hargitai (Szerző)

131-134

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az interkulturális kapcsolatok és az idegen nyelvi motiváció összefüggései : egy interjúkutatás eredményei
    14
  • Idegen nyelvek oktatása Hollandiában
    14
  • A tudatos jelenlét öt aspektusának mérésére alkalmas kérdőív (FFMQ-24) hazai adaptációja és 10. évfolyamos tanulók körében végzett előméréseinek eredményei
    14
  • Ki szeret iskolába járni? : az iskolai kötődés, a motiváció, az énhatékonyság és a tanulmányifelelősség-vállalás vizsgálata
    13
  • Művészeti nevelés, művészettel nevelés, művészetterápia
    13

Keywords

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről