• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 15 szám 3 (2005)

Megjelent: 2005-01-01

Teljes szám

Évf. 15 szám 3 (2005)

Cikkek

A földrajz tantárgy helyzete és fejlesztési feladatai

Judit Ütőné Visi (Szerző)

123-139

PDF

Néprajz, antropológia – a kulturális örökség és az emlékezet kategóriái

Zoltán Fejős (Szerző)

41-48

PDF

Biológiatanítás középfokon

István Franyó (Szerző)

95-109

PDF

Levéltár és emlékezet

Károly Kecskeméti (Szerző)

23-33

PDF

Az objektív mérés lehetősége : a Rasch-modell

Gyöngyvér Molnár (Szerző)

71-80

PDF

Középiskolai vademecum

Magdolna Keller, Gabriella Pusztai (Szerző)

140-149

PDF

Minden archívum, minden örökség

Péter György (Szerző)

4-15

PDF

Nemzeti identitás és fotográfia : a fénykép emlékezetformáló szerepének kialakulása

Emőke Tomsics (Szerző)

49-56

PDF

A kémiatanítás helyzete a közoktatásban

András Fernengel (Szerző)

110-122

PDF

A hangzó hagyomány : a lejegyzett és a rögzített zene

László Dobszay (Szerző)

34-40

PDF

A fizika tantárgy helyzete egy vizsgálat tükrében

Katalin Radnóti (Szerző)

81-94

PDF

Örökség és történelem : az emlékezet technikái

Gábor Sonkoly (Szerző)

16-22

PDF

Lépéskényszer : az extenzív fejlődés lehetőségeinek kimerülése az oktatásban

Mihály Andor (Szerző)

57-70

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az interkulturális kapcsolatok és az idegen nyelvi motiváció összefüggései : egy interjúkutatás eredményei
    14
  • Idegen nyelvek oktatása Hollandiában
    14
  • A tudatos jelenlét öt aspektusának mérésére alkalmas kérdőív (FFMQ-24) hazai adaptációja és 10. évfolyamos tanulók körében végzett előméréseinek eredményei
    14
  • Ki szeret iskolába járni? : az iskolai kötődés, a motiváció, az énhatékonyság és a tanulmányifelelősség-vállalás vizsgálata
    13
  • Művészeti nevelés, művészettel nevelés, művészetterápia
    13

Keywords

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről