• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Közlési feltételek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 12 szám 3 (2002)

Megjelent: 2002-01-01

Teljes szám

Évf. 12 szám 3 (2002)

Cikkek

A reformpedagógia gyermekképe : a szent gyermek mítoszától a gyermeki öntevékenység funkcionális gyakorlatáig

András Németh (Szerző)

21-32

PDF

Tudásértelmezések a magyar középiskolában

Zoltán Báthory (Szerző)

69-75

PDF

Satöbbi

Iskolakultúra (Szerző)

120

PDF

Gyermeküket tanító apák : az apaszerep a 19. század pedagógiai irodalmában

Béla Pukánszky (Szerző)

5-15

PDF

Gyermekképünk az ötvenes évek első felében

Katalin Kéri (Szerző)

47-59

PDF

Műfaj és kompozíció - Gion Nándor novellásköteteiről

Edit Dömötör (Szerző)

104-116

PDF

A gyermektanulmányi szemléletmód megjelenése a magyar pedagógiai sajtóban, 1890-1906

Éva Szabolcs (Szerző)

33-38

PDF

Tanulói továbbhaladás - hátrányos helyzetben

Irén Vágó (Szerző)

76-97

PDF

Gyermekek a dualizmus iskolái és a család hatókörében

Attila Nóbik (Szerző)

16-20

PDF

Családtörténet, mobilitás és iskoláztatás

Ágnes Boreczky (Szerző)

60-68

PDF

Retorika, poétika, történetiség : Eisemann György Mikszáth-könyvéről

Zoltán Kékesi (Szerző)

117-119

PDF

Előadások a gyermekkor történetéről

Béla Pukánszky (Szerző)

3-4

PDF

Gyermekkép-értelmezések a 19-20. század fordulóján

Alice Dombi (Szerző)

39-46

PDF

Körkép a Vajdaságból : a Magyarságkutató Tudományos Társaság kiadványai

Zsuzsa Mirnics (Szerző)

98-104

PDF

Nyelv

  • Magyar
  • English
Az elmúlt hét legolvasottabb tanulmányai
  • Az interkulturális kapcsolatok és az idegen nyelvi motiváció összefüggései : egy interjúkutatás eredményei
    14
  • Idegen nyelvek oktatása Hollandiában
    14
  • A tudatos jelenlét öt aspektusának mérésére alkalmas kérdőív (FFMQ-24) hazai adaptációja és 10. évfolyamos tanulók körében végzett előméréseinek eredményei
    14
  • Ki szeret iskolába járni? : az iskolai kötődés, a motiváció, az énhatékonyság és a tanulmányifelelősség-vállalás vizsgálata
    13
  • Művészeti nevelés, művészettel nevelés, művészetterápia
    13

Keywords

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztők
Fejes József Balázs, Somogyvári Lajos

ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről