Kritikusan az iskolapadban

Main Article Content

Krausz Anita

Absztrakt

A véleményformálás, a kritika megfogalmazása a gondolkodás olyan bonyolultabb formája, amely számos kognitív tényező hatását feltételezi. A 2014-ben megjelent Kritikai gondolkodás az osztályterembencímű könyv a téma fontosságára hívja fel a figyelmünket oly módon, hogy ismerteti annak pedagógiai – elméleti és gyakorlati – szintjeit. Fábián Gyöngyi könyvének nagy érdeme, hogy egy máig vitatott kérdéskört jár körbe, melynek fejlesztésére az oktatásban használatos eljárásaival, módszereivel kapcsolatban egyértelmű ajánlások még ma sincsenek.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Krausz, A. (2017). Kritikusan az iskolapadban. Iskolakultúra, 27(1-12), 212–214. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21909
Rovat
Kritika