Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre

Main Article Content

Enikő Jobbágy

Absztrakt

Az olvasásról alkotott képünk az elmúlt évtizedekben a társadalmi átalakulás következtében jelentősen változott. Az alapfokú oktatás feladata a tanulók felkészítése az egész életen át tartó tanulásra. Célunk a negyedik és nyolcadik évfolyamos tanulók olvasásistratégia-használatának felmérése és az olvasásistratégia-használat szövegértésre gyakorolt hatásának vizsgálata. A tanulmányban az olvasási készségek és olvasási stratégiák közti különbségek tisztázására, az olvasási stratégiák szövegértésben betöltött szerepének szemléltetésére, valamint a hangosan gondolkodtatás módszerének és a protokollok elemzésének bemutatására vállalkoztunk.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Jobbágy, E. (2012). Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre. Iskolakultúra, 22(6), 61–78. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21284
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek