Video Research in the Learning Sciences

Main Article Content

Rita Páva
János Gordon Győri

Absztrakt

A szerkesztők legfőbb célként a videó mint kutatási eszköz új, teoretikus, metodikai és praktikus használatának elmélyítését és kibővítését tűzték ki, ezzel új szemléletet adva a tanulás tudománya (’learning science’) kutatási módszertanához. Arra keresték a választ, miként hasznosíthatja a tanulás tudománya a videó szinte korlátlanul alkalmazható lehetőségeit. Az általuk kínált módszerek egyszerre felelnek meg tanárnak és diáknak, kutatónak és professzornak.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Páva, R., & Gordon Győri, J. (2010). Video Research in the Learning Sciences. Iskolakultúra, 20(4), 133–136. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21019
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek