Középső csoportos gyermekek készségfejlettsége : összefüggés a RÖVID DIFER és Piaget feladatai között

Main Article Content

Zsuzsanna Nagy

Absztrakt

Gyermekeink életében az óvodában töltött évek meghatározó szereppel bírnak későbbi tanulmányaik, iskolai előmenetelük, sikerességük szempontjából. Az óvodai kezdeményezések során bekövetkező önkéntelen, természetes tanulás alapozza meg a későbbi iskolai tanulást. A 3–6 éves korban esetleg meg nem szerzett tapasztalatok később csak nehezen pótolhatók, az ebben az életszakaszban bekövetkező készség- és képességfejlesztés – az óvodások erős és könnyen aktiválható elsajátítási motivációja miatt (Józsa, 2007) – rendkívül nagy eredményeket érhet el.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Nagy, Z. (2010). Középső csoportos gyermekek készségfejlettsége : összefüggés a RÖVID DIFER és Piaget feladatai között. Iskolakultúra, 20(3), 20–29. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20990
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek