Iskolakezdés és a társas motívumok

Main Article Content

Judit Inántsy-Pap

Absztrakt

A szakemberek között és a köztudatban is az „iskolába menés korábban vagy később” dilemmából az utóbbi időkben egyértelműen a későbbre tolt iskolakezdés koncepciója erősödött meg. Tanulmányomban amellett kívánok érvelni, hogy léteznek a kognitív, illetve fizikai érettségen túl a társas alkalmazkodás speciális esetein alapuló szempontok, melyek figyelembevételével e probléma új megvilágításba kerülhet.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Inántsy-Pap, J. (2008). Iskolakezdés és a társas motívumok. Iskolakultúra, 18(7-8), 128–134. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20773
Rovat
Cikkek