Pedagógushivatás – személyiségfejlesztés : pszichodráma a tanárképzésben és -továbbképzésben

Main Article Content

Zsuzsa Marlok
Tamás Martos

Absztrakt

A tánctanulási folyamatok megértését csak interdiszciplinális módon lehet kezelni. Az uralkodó demonstráló-imitáló modell beválik azok között a gyerekek (és felnőttek) között, akik eleve jó mozgásfelfogó és -visszaadó képességgel rendelkeznek. Kimondottan kudarc viszont azoknak a körében, akik ezzel a képességgel nem rendelkeznek, és ezek vannak többségben.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Marlok, Z., & Martos, T. (2006). Pedagógushivatás – személyiségfejlesztés : pszichodráma a tanárképzésben és -továbbképzésben. Iskolakultúra, 16(2), 114–122. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20395
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek