Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok

Main Article Content

Andrea Kárpáti
Tímea Szálas
Ádám Kuttner

Absztrakt

A közösségi oldalak, elsősorban a Facebook térhódítása felveti a kérdést, vajon lehetne-e kapcsolatteremtés és programok meghirdetése mellett oktatási célra is felhasználni az oldalakat, melyeken tanítványaink naponta órákat töltenek. A virtuális kapcsolatteremtő színterekkel támogatott tanulás vizsgálatával foglalkozó empirikus kutatások száma még mindig alacsony, de a nemzetközi szakirodalom jelentős része alátámasztja a közösségi oldal és a blogok oktatási lehetőségeit. Ez a tanulmány áttekinti ezeket a kutatásokat, majd két iskolai kísérlet bemutatásával igazolja: a Web 2.0 eszközök átalakítják mindennapjainkat és a tanulás új színtereit jelentik.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Kárpáti, A., Szálas, T., & Kuttner, Ádám. (2012). Közösségi média az oktatásban – Facebook-esettanulmányok. Iskolakultúra, 22(10), 11–42. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21315
Rovat
Cikkek