Impresszum PDF Nyomtat√°s E-mail
√ćrta: Administrator   
2011. febru√°r 15. kedd, 13:20

Iskolakult√ļra foly√≥irat

 

Géczi János

FŇĎszerkesztŇĎ

e-mail: Ezt a c√≠met a spamrobotok ellen v√©dj√ľk. Enged√©lyezze a Javascript haszn√°lat√°t, hogy megtekinthesse.

Munkahely: Pannon Egyetem Antropológia és Etika Tanszék;
Pécsi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet

Honlap: www.geczijanos.eoldal.hu

 

A foly√≥irat megrendelhetŇĎ a Gondolat Kiad√≥ honlapj√°n.

 

A folyóirat kiadását támogatja:


HU ISSN 1215 5233

Lapzárta: Minden hó 15-én


 

Iskolakult√ļra Online foly√≥irat

ISSN 1789-5170

FŇĎszerkesztŇĎ: G√©czi J√°nos
e-mail: Ezt a c√≠met a spamrobotok ellen v√©dj√ľk. Enged√©lyezze a Javascript haszn√°lat√°t, hogy megtekinthesse.

 

A szerkesztŇĎs√©g munkat√°rsai:

Andor Mih√°ly
e-mail: Ezt a c√≠met a spamrobotok ellen v√©dj√ľk. Enged√©lyezze a Javascript haszn√°lat√°t, hogy megtekinthesse.
Benke G√°bor olvas√≥szerkesztŇĎ
e-mail: Ezt a c√≠met a spamrobotok ellen v√©dj√ľk. Enged√©lyezze a Javascript haszn√°lat√°t, hogy megtekinthesse.
Csíkos Csaba
e-mail: Ezt a c√≠met a spamrobotok ellen v√©dj√ľk. Enged√©lyezze a Javascript haszn√°lat√°t, hogy megtekinthesse.
Fejes József Balázs
e-mail: Ezt a c√≠met a spamrobotok ellen v√©dj√ľk. Enged√©lyezze a Javascript haszn√°lat√°t, hogy megtekinthesse.
Kasik László
e-mail: Ezt a c√≠met a spamrobotok ellen v√©dj√ľk. Enged√©lyezze a Javascript haszn√°lat√°t, hogy megtekinthesse.
Kojanitz László
e-mail: Ezt a c√≠met a spamrobotok ellen v√©dj√ľk. Enged√©lyezze a Javascript haszn√°lat√°t, hogy megtekinthesse.
Somogyv√°ri Lajos
e-mail: Ezt a c√≠met a spamrobotok ellen v√©dj√ľk. Enged√©lyezze a Javascript haszn√°lat√°t, hogy megtekinthesse.
Trencsényi László
e-mail: Ezt a c√≠met a spamrobotok ellen v√©dj√ľk. Enged√©lyezze a Javascript haszn√°lat√°t, hogy megtekinthesse.
Vágó Irén
e-mail: Ezt a c√≠met a spamrobotok ellen v√©dj√ľk. Enged√©lyezze a Javascript haszn√°lat√°t, hogy megtekinthesse.

 

Módosítás dátuma: 2015. szeptember 08. kedd, 09:39
 

Copyright © VEGA 2000 Bt. & Iskolakultúra