1. Kamarás István: Krisnások Magyarországon (1998)

2. Petőfi S. János; Benkes Zsuzsa: A szöveg megközelítései : kérdések-válaszok : bevezetés a szemiotikai szövegtanba (1998)

3. Andor Mihály; Liskó Ilona: Iskolaválasztás és mobilitás (1999)

4. Csányi Erzsébet: Világirodalmi kontúr : esszék, tanulmányok (2000)

5. Fóris Ágota (szerk.): Olasz nyelvi tanulmányok : az alkalmazott nyelvészet témaköréből (2000)

6. Takács ViolaA Galois-gráfok pedagógiai alkalmazása (2000)

7. Szépe GyörgyNyelvpolitika : múlt és jövő (2001)

8. Andor Mihály:  Romák és oktatás (2001)

9. Baska GabriellaNagy MáriaSzabolcs ÉvaMagyar tanító: 1901 (2001)

10. Tüske László (szerk.)Muszlim művelődéstörténeti előadások (2001)

11. Petőfi S. JánosBenkes ZsuzsaA multimediális szövegek megközelítései (2002)

12. Kárpáti Eszter; Szűcs Tibor (szerk.): Nyelvpedagógia (2002)

13. Reisz Terézia; Andor Mihály (szerk.): A cigányság társadalomismerete (2002)

14. Fóris ÁgotaSzótár és oktatás (2002)

15. H. Nagy Péter (szerk.): Ady-értelmezések (2002)

16. Kéri Katalin: Nevelésügy a középkori iszlámban (2002)

17. Géczi János: Rózsahagyományok (2003)

18. Kocsis Mihály: A tanárképzés megítélése (2003)

19. Gelencsér Gábor: Filmolvasókönyv (2003)

20. Takács Viola: Baranya megyei tanulók tudásstruktúrája (2003)

21. Lajtai L. László: Nemzetkép és iskola, 1777-1888 (2004)

22. Franyó István: Biológiai műveltségünk (2004)

23. Golnhofer Erzsébet: Hazai pedagógiai nézetek 1945-1949 (2004)

24. Bárdos Jenő: Nyelvpedagógiai tanulmányok (2004)

25. Kamarás István: Olvasásügy (2005)

26. Géczi János: Pedagógiai tudásátadás (2005)

27. Révay Valéria (szerk.): Nyelvészeti tanulmányok (2005)

28. Pukánszky Béla: A gyermek a 19. századi magyar neveléstani kézikönyvekben (2005)

29. Szépe György; Medve Anna (szerk.): Anyanyelvi nevelési tanulmányok I. (2005)

30. B. Nagy Ágnes; Medve Anna; Szépe György (szerk.): Anyanyelvi nevelési tanulmányok II. (2006)

31. Géczi János: Az iskola kultúrája: nevelés és tudomány (2006)

32. Kelemen Elemér: A tanító a történelem sodrában (2007)

33. Medve Anna; Szépe György (szerk.): Anyanyelvi nevelési tanulmányok III. (2008)

34. Boros János: Filozófia! (2009)

35. Hoffmann Zsuzsanna: Antik nevelés (2009)

36. Orbán Jolán (szerk.): Jacques Derrida szakmai hitvallása (2009)

37. Boros János: A tudomány, a tudás és az egyetem (2010)

38. Géczi János: Sajtó, kép, neveléstörténet (2010)

39. Farkas Judit; Medve Anna; Szabó Veronika: 4x12 mondat (2010)

40. Révay Valéria: A nyelvhasználat szintjei a XVII–XIX. században Északkelet-Magyarországon (2010)

41. Koltai Zsuzsa: A múzeumi kultúraközvetítés változó világa (2011)

42. Boros János: Demokrácia és szabadság (2011)

43. Érfalvy Lívia: Kosztolányi írásművészete (2012)

44. Nagy Péter Tibor: Oktatás, -történet, -szociológia (2012)

45. Horváth József: Íráspedagógiai tanulmányok (2012)

46. Boros János: Időszerű etika. Esszék a felelősségről (2013)

47. Boros János: Szenvedély és szükségszerűség. Filozófiai vázlatok (2014)

48. Mészáros György: Szubkultúrák és iskolai nevelés. Narratív, kritikai pedagógiai etnográfia (2014)

49. Bence Erika: Virtuális irodalomtörténet (2015)

50. Mekis D. János: Auctor ante portas (2015)

51. Boros János: Etika és politika (2016)

 

Iskolakultúra Online

 

2007. 1. szám

1. Pang, Ming FaiMarton FerencOn the paradox of pedagogy : the relative contribution of teachers and learners to learning. Iskolakultúra Online 1. pp. 1-28. (2007)

2. Kontra H. Edit: Four questions on the culture of ELT and TTELT. Iskolakultúra Online 1. pp. 29-35. (2007)

3. Karády Viktor: Jews in the Hungarian legal profession and among law students from the emancipation till the shoah. Iskolakultúra Online 1. pp. 37-47. (2007)

4. Nagy Péter TiborContinuity in history textbooks in Eastern Europe : 1980-2000. Iskolakultúra Online 1. pp. 47-53. (2007)

5. Németh AndrásMi is az idő? - történeti időszociológiai és időantropológiai vázlatok. Iskolakultúra Online 1. pp. 54-75. (2007)

6. Józsa Krisztián; Fazekasné Fenyvesi Margit: Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja. Iskolakultúra Online 1. pp. 76-92. (2007)

2008. 1. szám

1. Géczi JánosThe Roman rose : an anthropological approach. Iskolakultúra Online 1. pp. 1-66. (2008)

2. Erdős ZoltánAntropológia és etika Köleséri Sámuel műveiben. Iskolakultúra Online 1. pp. 67-91. (2008)

3. Hollósi HajnalkaGyermekkép, gyermekvilág, gyermekfelfogás változásai pedagógiai megközelítésben. Iskolakultúra Online 1. pp. 92-103. (2008)

4. Szenczi BeátaÉnkép és tanulás : nemzetközi kutatási irányzatok és tendenciák. Iskolakultúra Online 1. pp. 104-118. (2008)

5. Zsolnai AnikóA szociális készségek fejlődése és fejlesztése gyermekkorban. Iskolakultúra Online 1. pp. 119-140. (2008)

2008. 2. szám

1. Paul AndrewsJose Diego-ManteconPeter Vankuš, Peter Op ‘t EyndePaul ConwayA tanulók matematikai meggyőződéseinek értékelése : egy három országot érintő összahasonlító vizsgálat. Iskolakultúra Online 2. pp. 141-159. (2008)

2. Annette Woods"Mindössze három szóban el tudom mondani mindazt, amit a diverzitásról tudnod kell: mindenki... egy ... egyéniség" : a tanulói különbségek különböző értelmezéseinek jelentősége tanárok és tanárképzők számára. Iskolakultúra Online 2. pp. 160-175. (2008)

3. Kelemen RitaAz interaktív tábla néhány módszertani lehetősége a közoktatásban és a tanárképzésben. Iskolakultúra Online 2. pp. 176-187. (2008)

2009. 1. szám

1. Csíkos CsabaSteklács JánosOlvasásmegértés időkorlát mellett : egy metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet követő vizsgálatának eredményei. Iskolakultúra Online 1. pp. 1-11. (2009)

2. Kétyi AndrásCsinál-e forradalmat az interaktív tábla? - az interaktív tábla hatása az osztálytermi tanításra. Iskolakultúra Online 1. pp. 12-23. (2009)

3. Pethő VillőJanurik MártaWaldorf iskolába járó és általános tantervű tanulók klasszikus zenéhez fűződő attitűdjének összehasonlító elemzése. Iskolakultúra Online 1. pp. 24-41. (2009)

2009. 2. szám

1. Koltói LillaTudásmegosztás és-teremtés tanárok online szakmai közösségében. Iskolakultúra Online 2. pp. 42-51. (2009)

2. Bacsa ÉvaTanulmányi versenyek tanári szemmel. Iskolakultúra Online 2. pp. 52-69. (2009)

3. Dohány GabriellaZenei élmény az énekórán? Iskolakultúra Online 2. pp. 70-79. (2009)

2010. 1. szám

1. Nagy LászlónéA kutatásalapú tanulás/tanítás ('inquiry-based learning/teaching', IBL) és a természettudományok tanítása.Iskolakultúra Online 1. pp. 31-51. (2010)

2. Csíkos CsabaProblémaalapú tanulás és matematikai nevelés. Iskolakultúra Online 1. pp. 52-60. (2010)

3. Veres GáborKutatásalapú tanulás - a feladatok tükrében. Iskolakultúra Online 1. pp. 61-77. (2010)

4. Korom ErzsébetA tanárok szakmai fejlődése - továbbképzések a kutatásalapú tanulás területén. Iskolakultúra Online 1. pp. 78-91. (2010)