• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
iskolakultura logo
  • Legfrissebb
  • Archívum
  • Iskolakultúra-könyvek
  • Szerzőknek
    • Formai követelmények
    • Benyújtás
    • Kéziratok típusai és terjedelmük
    • Ellenőrzőlista
    • Formai követelmények ellenőrzése
    • Bírálati folyamat
  • Rólunk
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Pályázati beszámoló
    • Nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 30 szám 7 (2020)

Megjelent: 2020-07-01

Teljes szám

Évf. 30 szám 7 (2020)

Tanulmány

Tanulók, szülők és tanárok perspektívái az iskolai zenei nevelés céljáról és feladatáról

Pintér Tünde Kornélia, Csíkos Csaba (Szerző)

3-25

PDF

Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán – egy interjúkutatás eredményei

Mezei Tímea, Fejes József Balázs (Szerző)

26-45

PDF

Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében

Jagodics Balázs, Gajdics Janka, Gubics Flórián, Horvát Barbara, Vatai Katalin, Szabó Éva (Szerző)

46-60

PDF

Iskolai bántalmazás a diákok perspektívájából

Siegler Anna (Szerző)

61-75

PDF

Szemle

Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában

Szűts Zoltán (Szerző)

76-90

PDF

Korlátok nélkül

A földrajztanulás terei

Gerlang Vivien (Szerző)

91-107

PDF

Nők, mozgalmak, szociabilitások

A. Gergely András (Szerző)

108-120

PDF

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős kiadó személy
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Felelős szerkesztő
Géczi János

ISSN 1215-5233 (Nyomtatott)
ISSN 1588-0818 (Online)

 

A kiadói rendszerről