Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában Hódi Ágnes és Tóth Edit: Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Absztrakt
A jól elkészített mérőfeladatok és kérdőívtételek egyértelműen beazonosíthatóak, hiszen ebben az esetben nem csupán homályos célokról és egymást követő tételek sokaságáról, hanem jól meghatározott célok, követelmények és a tartalom koherens összességéről van szó. Ennek elkészítése nehéz, és nagy körültekintést igénylő feladat. A pedagógiai munkának szerves része a tanulók tudásának és képességeinek, esetenként attitűdjeinek mérése, ám a mindennapi gyakorlatban használt eszközök gyakran nem mérnek pontosan, esetenként nem azt mérik, aminek mérésére tervezték őket.
Hódi Ágnes & Tóth Edit (2019). Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése. Szeged: Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Hogyan kell idézni
Sebestyén, E. (2020). Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában. Iskolakultúra, 30(12), 107-108. Elérés forrás http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/34132
Folyóirat szám
Rovat
Kritika